Friday, November 28, 2014

BIPA Beauty Tools: Group Review

Pozdrav svima! Danas ću predstaviti neke makeup alate koje sam isprobavala kroz zadnjih par mjeseci. Zajednička tematika je: svi se mogu naći isključivo u BIPI. Volim Bipine kistove, makar u zadnje vrijeme naginjem i prema Body&Soul kistovima (dostupnima u Mulleru). Krenimo!

Hello Beauty, Makeup Sponge, blue: Već sam pričala o ovoj spužvici, ali o žutoj verziji: LINK OVDJE. Sve što sam rekla za žutu vrijedi i za plavu spužvicu. Stvarno ne vidim nikakvu razliku među njima, osim što plava boja nije tako osjetljiva, pa se na njoj mrlje ne vide tako dobro. Koristim ju isključivo vlažnu, nikada suhu. Može ih se oprati, ali treba biti uporan i koristiti dobar sapun. Uživam u ovim spužvicama (bolje su od bilo koje druge za ovako nisku cijenu), i više uopće ne koristim kistove za nanošenje tekućeg pudera. Ako još niste, probajte. Cijena: 19,90kn
LOOK by Bipa, Eyeshadow brush: Obožavam dizajn ove LOOK by Bipa linije, volim kombinaciju bijele i roze. Kist imam dulje vrijeme i zadovoljna sam. Dobro nanosi sjenila na kapak, nema se tu puno za reći, odrađuje posao. Što se tiče pranja, kod ovog kista sjenila mi se povuku na bijeli dio dlake i dosta ju je zeznuto dobro očistiti. Jedino mi ne odgovara za iznimno slabo pigmentirana sjenila, kod kojih kist ''pojede'' većinu proizvoda. Cijena: 14,90kn
LOOK by BIPA, Lip Brush: Ovaj kist za nanošenje ruža ne volim i ne preporučujem. Nakon dva korištenja kist se raspao (slika dolje). Možda je ovo bio jedini zeznuti (svi ostali LOOK by Bipa kistovi su mi u jednom komadu). Kist ne mogu koristiti za obrubljivanje usana jer nije dovoljno precizan (niti blizu), a za sredinu usne mi ne treba jer to mogu srediti ružem. Dobar je jedino ako imate palete ruževa ili proizvoda za usne. Kistić nije loš, ali mi nikako ne odgovara za svrhu koja mu je namijenjena. Uglavnom ga koristim za sjenila. Cijena: 14,90 kn

LOOK by BIPA, Mascara brush: Ovo mi je najdraža četkica iz Bipe i najčešće je koristim (svaki dan). Koristim ju za oblikovanje obrva i za trepavice (nakon što nanesem maskaru, trepavice razdvojim ovom četkicom, za postizanje prirodnog izgleda). Treba mi svaki dan, čak i onda kad ne stavljam šminku. Ima ovakvih četkica i na ebayu po nižoj cijeni, ali ova je dostupna bliže nama. Možda bi mi bila još i bolja kada bi drška bila nešto kraća, ali nema veze. Preporučujem, ovo je must-have proizvod. Cijena: 14,90 kn
LOOK by BIPA, Make up Pad Duo: Ovo su one klasične make up spužvice koje bi svi trebali imati kod kuće. Lako se održavaju. Ne koristim ih previše jer pudere u kamenu nanosim kistom, ali dobro ih je imati u zalihi. Cijena: 9,90kn

LOOK by BIPA, Powder pad: Nemam pojma zašto sam ovo uzela, nikada ju ne koristim. Ovaj alat pojede većinu proizvoda, a ako ju i koristite, svejedno morate sve 'popravljati' kistom. Meni je beskorisna. Sjećam se da sam prije stalno koristila ovakve alate, danas rijetko kad posežem za njima. Cijena: 14,90kn

IQ cosmetics, Powder Puff: Ovaj proizvod namijenjen je nanošenju loose pudera. Stvarno ga slabo koristim. Zeznut je za održavanje i pranje. Uzela sam ga jer je izgledao 'retro', ali jasno mi je zašto ga danas žene slabo koriste. Možda bi bio dobar za nanošenje loose pudera za tijelo (kao neki shimmer po tijelu ljeti ili šta ti ja znam). Ja mu nisam našla neku svrhu, jednostavno mi uopće ne odgovara. Ima teksturu obične deke. Cijena: 14,90 kn

Sve u svemu, mogu se naći super stvari u BIPI, posebno jeftini (a ok kvalitete) kistovi. Danas su jeftiniji kistovi lakše dostupni, prije ih nije bilo lako pronaći, pa je BIPA bila glavno mjesto za shopping. Osobno preferiram LOOK by Bipa liniju više od IQ linije, vizualno mi se više dopada, a po kvaliteti su tu negdje. 

Tko još odlazi po kistove u Bipu? Što mislite o ovoj bijelo-rozoj kombinaciji boja? BIPA bi ubrzo trebala dobiti novi kist: stippling brush. Još jedan sladak dizajn (neću moći odoliti), ali nikako da ga pronađem u dućanu. Je li ga tko vidio?

xoxo

9 comments:

  1. Od svega što si recenzirala najviše bih voljela probati makeup sponge jer mi se čini odličan, nadam se da će bipa doći i kod nas u BiH :d jer stvarno imaju odličnih stvari :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ove spužvice se povećaju kada se smoče, a to ne radi niti jedna druga za 19 kuna (a ima ih stvarno puno jeftinih ovdje). stvarno su divne. Skuplje su još i bolje, ali uz ovu cijenu, razlika se niti ne primjeti. ;)

      Delete
  2. Mislim da ove hello beauty spuzvice nisu bipine, ja sam ih vidjala i po nekim ljekarnama, ali odlicne su, svakako.
    A ove pufere za puder ja ustvari koristim za "ocistiti" kist ako radim sa slicnim sjenilima pa da ne prljam vise kistova ako ne moram. Lagano prodjem par puta po tome i uklonim ostatak koristenog proizvoda.
    Za nanosenje pudera po tijelu koristim njihov kabuki kist i super je, iako ne bi skodilo da je veci :)

    Malo me razocarala recenzija za kist za ruz, dugo sam ga htjela probati, ali mislim da cu ipak dati sansu body&soul kisticu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. e dobro da si mi rekla, jer ja sam vidjela hello beauty samo u BIPI (mislila sam da imaju ekskluzivu) - sad sam bacila oko na ove hello beauty četke za kosu. inače, dala si mi dobru ideju za ''puffere'' - čim sam pročitala, odmah sam im našla novu svrhu ;) kabuki kist imam i obožavam, ali meni je prevelik hehe..imam onaj kabuki kist iz H&M-a (mini verziju), i taj mi je taman, sad samo tražim mini kabuki kistove, jer su mi ovi veliki jednostavno preveliki....catrice i body&soul imaju mini kabuki kistove, pa bacam oko na to...ali ako bipa izbaci mini kabuki kist, odmah uzimam 10 hehe ! :P
      kist za ruć je dobar za proyirne ili nude nijanse, ali za crvene ili ljubičaste nijanse, posebno one koje su jako pigmentirane jednostavno mi ničemu ne služi.

      Delete
  3. hello beauty spužvice su mi apsolutno genijalne, obožavam ih <3
    ali njihovi mi kistovi baš nisu nešto :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. e da, na prvu mi nije bilo bistro, mislila sam da sam na krivoj adresi pa te moram pitati: što se desilo s engleskim?
      nije da meni hrvatski smeta, naprotiv, ali tebe sam naučila čitati na engleskom ;)

      Delete
    2. Neki od njihovih kistića su mi super,a neki su totalni promašaj...ovisi na što naletiš..ali da, neke od kistova bi svakako trebalo izbjegavati ;)
      baš sam čekala tko će me pitati za hrvatski hehe...bilo mi je bezveze za neke postove za proizvode koji su isključivo na hrvatskom tržištu ili ako znam da će na to kliknuti samo cure iz regije, bilo mi je bezveze tipkati na engleskom...sad mijenjam - malo hrvatski, malo engleski...valjda ne živciram ljude, hehe
      trenutno sam se navukla na hrvatski, ali možda se vratim ;)

      Delete
  4. nijedan od ovih proizvoda nisam probala, ali jako volim Look by Bipa kabuki i mislim si nabaviti tu novu bockalicu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja snimam, ali ne nalazim novu bockalicu nigdje u BIPI. i ja obožavam kabuki kist, ali bila bi presretna kad bi napravili sitniju, ali gušću verziju (takav manji kabuki kist drži H&M, i obožavam ga, savršen mi je).

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...