Monday, March 3, 2014

Discussion: Not Another Fat Blogger

So, a few days ago I was chatting with a few girls, and somehow we got to the topic of beauty blogs. Eventually I did say I also write a blog (a very tiny one, but still), and one of the girls sitting next to me (she's reading this, and said I can talk about our little conversation) looked me up (mind you, I'm a very skinny person), and said: 

''Oh, thank God! Because the last thing Croatia needs is ANOTHER fat blogger!''. 

I mean, I guess I found myself a little offended. I've never been overweight a day in my life. Never had a pound to spare. But somehow the comment struck me. Here I am, being a total coward, not putting my face up on the blog - but can you blame me? I mean, what some people perceive as a flaw, to others it's an advantage. We all have 'flaws', depending on who's looking at us. I just always admired them all for having the courage to put their face up there, knowing that they're facing comments like these.

I guess I always was sort of envious of the 'chubby' girls (sorry, don't know what is the politically correct term) - they always have absolutely GORGEOUS skin, full luscious lips, and I always thought they look very pretty. I don't really care about someone's size when they're telling me about lipstick or nail polish or whatever. I guess the kind of comments that affect me are the ones ''real women have curves'' or ''you would be so beautiful, if only you gained some weight''. I am skinny, but I always felt like that's just my size, and that's ok, and there's no need to change that. And if someone doesn't like it, it's their problem, not mine.

Talking about beauty blogs - do you care what size a girl is when she's showing you her latest nail look or when she's talking about eyeshadow? Do you notice who's what size? Do you care at all what size bloggers are? Are you quick to look for flaws? Let me know. Honestly, I don't think I even notice: I say to myself ''she has great skin'' or ''she has nice lips'', but never in a million years would I say ''I'm unfollowing her, she's huge''.

Share your opinions below, and no matter what's your size, I hope you have a lovely day.


xoxo, Jelena

10 comments:

  1. Naravno da me ne zanima. I pre svega, ruzno je to posmatrati na taj nacin.
    Ono sto mi zasmeta na blogovima je sledece: zanoktice na swatchevima lakova, brcici na swatchevima karmina/sjajeva za usne (crni, vidljivi, ne mislim na bele dlacice koje su normalne), neuredne obrve, ili pak makeup look-ovi koji su sve osim dobro odradjeni - neizblendane senke, rumenilo/bronzer na pogresnim mestima, 3 nijanse razlike izmedju lica i vrata itd.

    Ako je neko lep i negovan ne uzimam u obzir njegovu kilazu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i ja sam nedavno naletila na neki blog gdje su bile izbliza slike ruževa na usnama - a kad gore ono - crni brčići! curke, svi znamo da ih imamo (a dobro, možda plavuše nemaju), ali zato ih stavljamo pod kontrolu ;) to recimo primjećujem, i loše obrve primjetim i dok čekam tramvaj ;)

      Delete
  2. o da, kad naletim na blog obavezno pogledam rubriku koliko dotična ima kila, to mi je najbitniji uvjet da pratim blog ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. carice :D da me ovo nije nasmijalo vjerojatno bi dosla u napast da nesto veoma neugodno porucim autorici doticnog komentara, a ovako cu se nastavit smijat. kao prvo uopce nas nema toliko puno, ali netko ocito ima vlastitih issuesa kad joj se cini da nas je toliko da to treba isticat, kao drugo ako me netko ne cita zbog moje kilaze good riddance ni ne mora, svatko bira ono sto ce citat, kao trece, ja bar nesto konstruktivno i korisno radim pisuci blog, doticna samo prosipa zuc blesavim komentarima koje joj je pametnije zadrzat za sebe jer pokazuje koliko je povrsna. a sad cu prestat tipkat jer tko zna mogla bi se vratit onim prvotno namjenjenim komentarima ^_^

      Delete
    2. haha nail crazy, najbolji komentar ;)

      Delete
    3. @lendoxia - ma trebala si bit tamo, to je bilo ispaljeno tipa kao ''kako se netko s viškom kila usuđuje davat savjete drugima'', i ''zašto uopće žene uzimaju savjete od plus size cura'' (valjda bi ih sve trebalo strpati na goli otok, wtf?!). budući da sam kao teen imala akne, znam kako komentari na izgled mogu biti....zlobni...nazovimo ih tako.

      Delete
    4. a sama pokazuje svoju primitivnost, bas me zanima sto misli s koliko kila osoba odjednom cudesno postane strucnjak za kozmetiku, cisto da se znam orjentirat XD

      Delete
    5. Lako za tebe, ja bi se trebala raspitati koliko kila me dijeli od apsolutnog gubitka kredibiliteta ;) hehe

      Delete
    6. hahaha eto obje zapravo hocemo znat istu stvar, koja nam je tocno linija razdiobe kad prelazimo na drugu stranu XD

      Delete
    7. uf, zbilja ne vrijedi takvim facama još dodavati na važnosti pa ih iti komentirati... a osobno uvijek radije biram višak kila nego glupost i zlobu :P

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...